Politica de Retur
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Completeaza formularul de retur si asteapta sa fii contactat de colegii nostri.
Este preferabil să completați formularul și să îl trimiteti pe email.
- Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.
- Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mai scurt timp de la primirea produselor, în măsura în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.
- Suma rambursata in urma returului va fi cea achitata de client la plasarea comenzii fara costul de transport.
- Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-7 zile de la acceptarea returului.
Consumatorul are următoarele responsabilități:
- Pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
- Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
- Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților
persoane fizice.
2. Nu se pot returna:
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igienă/îngrijire personală care au fost desigilate.
- Înregistrări audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator.
- Licente software
- Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
- Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate (cu exceptia cazului in care consumatorul se obliga sa suporte contravaloarea consumabilelor desigilate - toner, drum, cartus, cap printare, etc.)
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
- Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere, componente servere);
3. Produse aflate în garanție cu raport de service de înlocuire
Produsele pentru care unitatea de service abilitată a emis accept de înlocuire vor fi înlocuite cu un produs identic, sau, dacă acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.